2014. május 11., vasárnap

...lassan egy éve....egy gyönyörű szép nap...amikor csak értünk szólt minden, nekünk, velünk örült mindenki, amit soha nem felejtünk, mert akkor, azon a napon varázslat történt...az ESKÜVŐNK!...úgy gondoltam, apránként bemutatom, milyen is volt az, ami ilyen csodássá tette ezt a gyönyörű napot, természetesen a Szeretteinken kívül, ami a legfontosabb dolog. Mivel az esküvőszezon megnyitotta kapuit, itt az ideje, hogy kicsit én is nosztalgiázzam. Esetleg inspirációt is nyújthatok azoknak, akiket beszippantott a vintage életérzés, és valami másra, egyedire vágynak a Nagy Napon...És aki igazán egyedit szeretne, készítse saját maga a dekort, az az igazi, és olyan jó érzés látni, hogy elkészült, amit elképzelt....Nálunk is így volt, minden dekoráció saját készítés (kivéve a Candy bar), amit akár a későbbiekben is fel lehet használni!! :) Kezdjük a meghívókkal....

2 megjegyzés:

fluffy unicorn írta...

Kedves Felícia!

Az esküvőmre készülve botlottam bele a blogodba. Nagyon szép dolgokat találtam itt, de ami a leginkább megfogott, az a meghívó. Ugyanis szinte pontosan ugyanilyen megoldással szeretném elkészíteni a mi meghívóinkat. A kérdésem az lenne, hogy ti hol szereztétek be hozzá ezt a tortacsipkét? Ugyanis sokfelé keresgéltem, de a tiétek mintája más, mint amiket találtam (és nem mellesleg szebb is). Tudnál nekem kérlek segíteni ebben? Hálás lennék!
Debóra

Felícia írta...

Szia Debóra!
Elnézést kérek, de mostanában nem igazán volt időm a blogra, és csak most láttam, hogy írtál nekem :(.
Nem tudom, hogy túl vagytok-e már az esküvőn, de ha még nem, akkor hátha tudok neked segíteni...
Igazából nagyon sok helyen kerestem én is tortacsipkét. A legszebbek papír írószer boltokban, és hobby-kreatív boltokban vannak. Sőt, kis méretűeket is lehet már kapni, azok nagyon édesek :)
Remélem, még időben tudtam segíteni.
Felícia