2014. július 4., péntek

Az én „műhelyem”






Láttam a számomra egyik legszebb, kedvenc hazai blog tulajdonosának Bardócz Évinek (Èvi mühelye) a felhívását.
Sokáig tépelődtem, gondolkodtam, hogy érdemes-e nekem bemutatni a „nincs műhelyemet”, de végül drága Férj támogatásával rászántam magam.
Ugyanis nekem a műhely az ebédlőasztal, a kanapé (főleg :) ), a szék, a terasz, stb…nincs fix helyem.
Sajnos az alapanyagok is szépen dobozokban pihengetnek, mikor nem alkotok, és ez az egy rossz van benne, hogy mindig elő kell venni mindent  :).
Úgy vagyok vele, hogy kellenek az álmok, vágyak, hátha beteljesednek, tehát egyszer nekem is lesz egy kis kuckóm, amit műhelynek nevezek ki, és tele lesz régi bútorokkal, kis fiókokkal, amit telepakolhatok, és átlátható lesz minden, mert néha el is felejtem, hogy milyen kincseim vannak…
Tehát, teljesen DIY őrült lettem, és igyekszem minden alkalomra, ajándéknak, meglepinek valamit saját kezűleg készíteni.
Nagy feladat és öröm volt például, a tavaly nyáron megtartott esküvőnk dekorálása, amit úgy érzek, úgy sikerült, ahogy megálmodtuk (természetesen vintage hangulatú volt).
A decoupage alapjait egy nagyon profi tanfolyamon sajátítottam el, de idővel már nem tudtam járni sajnos. Ezt is, és a horgolást is főleg az interneten próbálom elsajátítani, elmélyíteni, ami elég sok utánajárást igényel, de megéri… :)
Nagyon sokat inspirálódok főleg külföldi oldalakon, de egyre több hazai blog is tetszik, és örülök, hogy nem csak én vagyok ilyen elvetemült, hogy néha egy jó party helyett inkább horgolok egy alátétet …
Mivel munka mellett alkotok, így nem vezetem napi szinten a blogot, de talán ennek is eljön az ideje, ha több időt tudok itthon tölteni…
Addig is jó nézelődést kedves Látogató, ha néha-néha Felícia Vintage oldalára tévedsz… :)
Szeretettel,
Felícia













Nincsenek megjegyzések: